Verzending

ls je op een werkdag voor 16:30 bestelt gaat je bestelling dezelfde dag nog op de post en ontvang je je verzendbewijs. Bestel je na 16:30 dan gaat hij de volgende werkdag op de post. Zodra je je verzendbewijs hebt ontvangen is de levertijd standaard 1-2 werkdagen. Bij de bestellingen in Belgie is de levertijd 1-3 werkdagen. Het kan voorkomen dat DHL vertraging heeft rondom bijvoorbeeld de feestdagen. Is je bestelling na 5 werkdagen nog niet binnen stuur dan een mail naar: info@roxies.nl
Bestellingen die niet aankomen door fouten van DHL en PostNL kunnen wij helaas niet vergoeden.

Wij verzenden door heel Nederland en Belgie.

Wij bieden verschillende leveringmogelijkheden aan op onze website.
Je kan kiezen uit: Postnl geen Track and Trace, DHL brievenbuspakket Track and Trace, DHL Track and Trace, Brievenbuspakketje Belgie en Pakket Belgie

bestelling

Nadat je het product in je winkelwagen heb geplaatst, krijg je een overzicht van je bestelling(en). Onder het gekozen product(en) vind je de optie "kortingscode". In het balkje kan je de kortingscode invoeren. Je ziet dan gelijk de aangepaste prijs verschijnen.

Neem zo snel mogelijk contact met ons op via de live chat of ons e-mailadres:info@roxies.nl

Als je al hebt betaald is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren. Het is nog wel mogelijk om er nog een extra product aan toe te voegen. Dit kan alleen zodra je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen via jou mail. Mail ons dan naar: info@roxies.nl en laat weten welke product(en) je eraan wilt toevoegen. Wij passen dit dan z.s.m. aan.

Zodra je bestelling is geplaatst ontvang je direct een bestelbevestiging op de mail die je hebt opgeven bij het afronden van je bestelling. Stel dat je deze mail na 24 uur niet hebt ontvangen neem dan contact op via de live chat of via onze mail: info@roxies.nl

overige vragen

Onze bestellingen worden standaard ingepakt in cadeuaverpakking. Dit houdt in dat het product wodt ingepakt in vloeipapier en met stickers wordt dichtgemaakt. Hierbij wordt er standaard ons visitekaartje aan toegevoegd. Daarnaast zorgen wij uiteraard ervoor dat je bestelling niet beschadigd aan komt door stevige verzendzakken te gebruiken.

Het is niet verplicht om een account aan te maken. Bij het afrekenen krijg je een optie om een account aan te maken of door te gaan zonder account. Wel hebben wij een aantal standaard gegevens nodig voor verzending. Het is wel handig voor beide partijen om een account aan te maken zodat je gegevens automatisch worden ingevuld bij je bestelling(en). Dit is ook handig voor in de toekomst zodat je dit niet elke keer opnieuw hoeft te doen.

Wij zijn vaak enthousiast om een samenwerking aan te gaan. Hierbij moet je natuurlijk wel voeldoen aan de juiste voorwaarden, je moet natuurlijk wel een groot publiek hebben en goed bij ons merk passen! Denk je dat je geschikt bent voor een samenwerking neem dan contact met ons op via onze mail.